четверг, 13 февраля 2014 г.

Модуль4.Рефлексія

У цьому модулі я  розпочала процес планування вивчення обраної теми з того, що визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, я  встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватимуться Основні запитання, що формують зміст проекту. У мене буде можливість попрактикуватися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання я  склала перший варіант плану оцінювання учнів з своєї теми, а потім створила засоби оцінювання, що допомагають мені визначати навчальні потреби своїх  учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.Мені було дуже цікаво спілкуватися зі своїми колегами та спївпрацювати з ними в цій  роботі.


Комментариев нет:

Отправить комментарий