У цьому модулі я розпочала процес планування вивчення обраної теми з того, що визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, я встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватимуться Основні запитання, що формують зміст проекту. У мене буде можливість попрактикуватися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання я склала перший варіант плану оцінювання учнів з своєї теми, а потім створила засоби оцінювання, що допомагають мені визначати навчальні потреби своїх учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.Мені було дуже цікаво спілкуватися зі своїми колегами та спївпрацювати з ними в цій роботі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий