четверг, 20 февраля 2014 г.

Модуль 9.Рефлексія .

У попередніх модуля ми  виконували роль учня, коли створювали приклад учнівської роботи, та знайому нам роль учителя, коли розробляли оцінювання для нашого прикладу учнівської роботи. У цій вправі ми , працювали  в парах або малих групах, розповідали  один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які ми  отримали  від колег, можуть допомогти нам удосконалити приклад та нашу стратегію оцінювання.
 Завдання модуля полягало в:                            
• Обговорені  створених   прикладів учнівських робіт та засобів  їх оцінювання;    Ми з колегами обговорювали,як допомогти стати самоспрямованими в навчанні.
• Проаналізували  шляхи здійснення диференціації навчання учнів.
• Створили  форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
• Створили  інструменти для підсумкового оцінювання;
• Створили  навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
• Внесли  зміни в План вивчення теми;
• Критично оцінили, чого діти  навчилися;
•Почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.








Комментариев нет:

Отправить комментарий